Законом о основама система образовања и васпитања (Службени гласник РС, број 72-9) постављају се нови приоритети. Право на доступност образовања и васпитања за сву децу је неоспорно, а квалитетно и уравнотежено образовање и васпитање за све прилагођено њиховим узрасним и личним образовним потребама (члан 3). Законом је уведена новина у школском програму кроз увођење индивидуалних образовних планова, индивидуалних програма и кроз индивидуализацију процеса образовања и васпитања. Потребно је обезбедити додатну помоћ и подршку у образовно-васпитном раду кроз отклањање различитих препрека, физичких и комуникационих ученицима којима је због социјалног ускраћивања, сметњи у развоју или инвалидитета то неопходно (члан 77). Новина се односи и на другу категорију ученика, оних са изузетним способностима којима се такође врши индивидуализација а за оне изузетне ради и индивидуални образовни план (члан 77).
Директор школе Миомир Драгаш дана образовао је и именовао Стручни тим за инклузивно образовање ОШ „Иван Горан Ковачић“ почетком школске године и он у промењеном саставу ради и у овој школској години. Чланови Тима су:
- Миомир Драгаш, директор
- Наташа Јовановић, психолог
- Кристина Булатовић, педагог
- Јована Ћираковић, психолог
- Наташа Станојковић, професор српског језика
- Мирјана Марковић, професор српског језика
- Милена Маринковић, логопед
- Снежана Костић – Хавари, професор српског језика
- Олгица Вукадиновић, професор разредне наставе
- Зорица Јовановић, професор енглеског језика
- Биљана Антонијевић, наставник разредне наставе
- Зорица Сандић, професор разредне наставе
- Драгана Булајић, професор немачког језика
- Јоца Стојков, професор историје
- Лела Недељковић, професор биологије
- Родитељ: Зара Комненић 7/4
У току предходне школске године Тим за инклузивно образовање се првернствено бавио едукацијом колектива, информисању о различитим новинама у закону везаним за увођење деце са посебним потребама и сметњама у развоју, снимању деце које је потребно укључити у инклузивни рад (тестирање, писање педагошких профила, опробавање у смислу постигнућа стандарда, разговари са родитељима, сарадња и одлазак на интересорну комисију, индивидуализован рад са децом).
Школске 2018/19. године акценат ће превасходно бити на изради ИОП/2 за децу где је закључено да нису и поред индивидуализованог рада и труда напредовали, на тражењу додатне помоћи и подршке од стране локалне самоуправе (педагошки асистенти) и других организација и установа које нам могу помоћи подизању квалитета рада са децом у процесу инклузије, у едукацији родитеља о значају укључивања деце у процес социјализације и дизању нивоа свсести о сврсисходности инклузије, мењање слике стереотипа детета у процесу инклузије.